Didem34 merhaba, tüm gebeler söylesin söylemesin sizinle aynı ağrıları yaşıyor. 🤗 neden kendinizi güçsüz hissedesiniz? Hormonlarınız alt üst olmuş, organlarınız bile yer değiştirmiş, siz yorulmayacaksınız da kim yorulacak 😅 kaldı ki rahim ve bebek büyüdükçe siyatik sinirlerine olan bası artar, bacaklar şiddetli ağrıyabilir, uyuşabilir. Bunlar çok normal şeyler, tek sorun sizin kendinize fazla yüklenmeniz. Bırakın evi pis desinler, bırakın kim ne konuşursa konuşsun. Siz rahat, keyifli bir hamilelik geçirin ki bebeğiniz de huzurlu olsun 🤗 Anne karnında yaşadıkları bebeklerin zihinsel gelişimlerini etkiler. Kendinizi yormak, üzmek bebeğinizin ileri yaşları için de tehlikeli olabilir yani. Size şu kadar söyleyeyim, ben temizlik için eşimin evde kaldığı günleri bekliyorum en başından beri. O süpürüyor, ben siliyorum ya da toz alıyorum. Hepsini ben yapınca kalça ağrısından 1 hafta uyuyamıyorum, o yüzden ne gerek var 😅 kaç kez hamile olacaksınız, biraz keyifli geçirmeye çalışalım, ızdıraba döndürmenin anlamı yok 🤗