Ben 4 sene kullandım düzenli kontrollerine gidersen hiç bişey olmuyo herkes bana spiralli hamile kalan bi sürü kişi söyledi ama şöyle bi durum var ben 6 ayda muayenelerine gittim yani spiral var nasıl olsa diyip kontrollere girmezsen tabiki kayma olduğunda da hissetmezsin bana çok kilo aldırdı bazı insana yarıyo bazısına yaramıyo ama en en en iyi korunma yöntemi eğerki uzun süreli çocuk düşünmüyosan kesinlikle taktır kurtul