Kaderoykuxx hormonlusu oluyor mu bilmiyorum benim tırtıklı en iyisiydi bir sıkıntı yaşamadım ama kıstın falan varsa büyüme yapabiliyor
Gizmolata valla ben 6 sene kullandım hicbir sıkıntı yaşamadım düzgün takınmamıştır kontrollerine gitmek lazım kayabiliyor ama bende hiç birşey olmadı guz3l korudu