minisinannesiiii banada öyle diyorlardı erken daha gerek yok diye. 32. Haftada bebeğim gelmek istedi hastanede yattım. Eve geldiğim gibi yana yakıla ilk isim tüm hazırlıkları bitirmek oldu 😬 o yüzden hazırlayın erkenden çok toz olacağını düşünüyorsanız da kilitli poşetlere koyun yada eşarpla bohça tarzı yapıp kaldırın temiz olanı yerleştirmek kolay oluyor 🤗 hastane çantasına da herşeyi kilitli poşetle koydum, sürekli açılıp kapanıyor birşey ekleniyor toz olmasın diye