minisinannesiiii Kızlar eşim bekçi 3 ay silah eğitimine gidicek il dışına ben o sırada annemlerde kalıcam doğumum da eşim yokken olcak mecburen 27.haftamdayım bebeğin kıyafetlerini yıkasam ütülesem çok mu erken olur sizce
Beyzan minisinannesiiii bence erken olmaz canım yap güzelce ört üstünü mesela çekmeceye mi koydun üstüne bir örtü ser koş gibi kalır. Sağlıkla gelsin inşallah bebisin eşine de Allah kolaylıklar versin Allah tez vakitte kavuşturdu
25moonlight-2021 minisinannesiiii ne kadar erken o kadar iyi aslında. İyice ağırlaşmadan yapın yavaştan
Ortmenanne16 minisinannesiiii 25te başladım kuzum ben inan ki birden ağırlık binecek şimdiden yap hurcla temiz temiz kalsın 🙏🙏
minisinannesiiii Nergizklcc teşekkür ederim hep çevremde erken dediler ama durumum farklı olduğu için kafam karışık sürekli
Nergizklcc minisinannesiiii canım evinde olsan erken dicem ben 35de yaptım çok zorlandım kaynanam ütülediği halde benim belim ağrıdı :)) sizin durum farklı yavaş yavaş yapın bence:))
minisinannesiiii Nergizklcc haklısınız ne zaman gitceği hakkında bilgi gelince perdeleri filan yıkıcam ütüliycem ki bidaha vaktim olmaz diye çok sıkıntılıym her gece temizlik yapıyorum rüyamda 😀
Mcakir minisinannesiiii Hastane çantamıda 32 deyim bitirdim artık. Erken olmaz şimdiden başlasanız anca 2-3 haftada bitio zaten. Oda vardı şuda vardı diye diye 😊
Ortmenanne16 minisinannesiiii valizde toz olmaz ki onlar hazırda dursun bende hazırladım daha 2 ay var doğuma hemde
Babyy1S minisinannesiiii yap simdi dursun kenarda temiz sekilde dolapta utulu durdugunda kirlenip tozlanmiyor ki ben 28de yikayp utuleyp yerlestirmistm ☺
minisinannesiiii Babyy1S küçük poşetlere koysam mi diye düşündüm bebisimin dolabi bile yok anasi biraz cimri aramizda kalsinda 😁
Babyy1S minisinannesiiii bende cimriyim kendi dolabimda yer açtım 😂 ben 30da posetlemistim kokusu falanda gitmemisti kırışmamıştı hazırla doğuma yakın 1 kere havalandirirsin.bir sey olmuyor havalandirmazsan tabi ben hic yapmamstm kullanmstm o sekilde ☺
minisinannesiiii Babyy1S ay ne güzel kokuyodur insallah bebisimin kokusuyla dolar hepsi aglicam galiba
Mcakir minisinannesiiii bende 28. Haftada başlamıştım yapmaya. İyi ki yapmışım ağırlaşınca zor oluyor zaten . Başlayın bence😊 dolabına koydum üzerinede poset felan attım. Tozlanmaz dolabın içinde 😊
Eise minisinannesiiii aşırı erken bence acele etmeyin ben 35te yaptım hala gelen giden yok 39 oldum simdi bi de posetlemistim katlayıp insan hemen doğacak sanıyor hep kırışmış nekadar özenli de olsam Bebek kıyafetlerinde bir şey yok da benim pijamalar hep kat izi olmuş Annenizdeyken de yapabilirsiniz ki
midekoruyucu minisinannesiiii er yada geç yıkanıcak sanki nolcak yıka kaldır kafan rahat eder bence 🤷🏻♀️ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕
Mcakir minisinannesiiii Bende ördüm. Kovada çok zedelemeden elimde yıkayacağım. Yine onlarda fabrikasyon ip sonuçta. Üstündeki toz pılı pırtı gitsin die 😊