Asel05 Elizabettt bende oyleyim canim cok kotu mide bos oldugundan galiba oyle tahmin ediyorum çünkü bisey yiyemiyorim
Elizabettt tanya25 benim sol bacağım agriyordu ama fazla sürmedi 4 gün filan şimdi mideyle savaşıyorum iste
Msy5151 Elizabettt normalde bulantı yok sadece bazı yemeklere karsı bulantı var asırı halsizlik var bide bugun yogun kanamam oldu dusuk riskim var bugun kadr iyiydi hersey