Zelalceylan07 Elizabettt bende 9+5 bugün hastaneye gittim doktor bebeğin ensesinde ödem olduğunu söyledi 3 hafta sonra tekrar gel dedi yaşayan bilen varsa bilgi verin lütfen
Msy5151 Elizabettt normalde bulantı yok sadece bazı yemeklere karsı bulantı var asırı halsizlik var bide bugun yogun kanamam oldu dusuk riskim var bugun kadr iyiydi hersey
Elizabettt Benimde ilk haftalar sadece kusma isteği vardı son 2 haftadır sabahları sarı su kusuyorum…..
Asel05 Elizabettt bende oyleyim canim cok kotu mide bos oldugundan galiba oyle tahmin ediyorum çünkü bisey yiyemiyorim
Elizabettt Zelalceylan07 canım umarım bir dahaki kontöründe hersey yoluna girmiş olur sen içini ferah tut🙏
Syma-ma Zelalceylan07 bilmiyorum canım ben ilk 7+2 de gittim minicik noktaydi zaten ikinci kontrole 13 haftalıkken gelmemi istedi. inşallah önemli bı durum değildir
Syma-ma Zelalceylan07 yok canım 9 haftalıkken görmediğim için bilmiyorum demek istedim yani. Yanlış görmüş de olabilir sıkıntı yapma beslenmene dikkat et dinlen bol bol
Zynpozdmr 9+4 bende kızlar bulantilar sabah oluyor genelde ama kusma şeklinde değil bastiriyorum hemen zeytin ile önceki kadar yoğun değil en azından aşırı derece de bas ağrılarım oluyor sizde de boyle bi sorun var mi 😔
Elizabettt Arada benimde öyle bas agrim oluyor ama şiddetli değil bir de kızlar ben grip oldum bi kaç gün öncesine artık dayanamayıp parol hap içtim bi zararı varmidir acaba ya 😓
Zynpozdmr Syma-ma birde migrenim var malesef gecen hafta çarşambadan beri hiç kesilmeden ağrıdı artık böyle uyanmayasim geliyor sirf başım ağrımaya diye
Syma-ma Zynpozdmr bende de migren var ben migren taşı sürüyorum alın bolgeme mentollü olduğu için damarlara etki ediyor birazda uzanıp karanlık bı odada dinlendim mi geçiyor. Dene istersen sen de farmasiden almıştım ben Trendyol da da satiliyor
Zynpozdmr Syma-ma bende var malesef geçirmiyor mentollü her yolu deniyorum karanlık odada yatıyorum uyandığımda bile hala agri devam ediyor boyun fıtığım da var biraz da o tetikliyor hepsi birbirine karıştı artik gözümü açınca başımın ağrımasıni istemiyorum 😔
Irmakayla Başım ağrıyor kasıklarımda tuaf bisey hafif öksürsem cok kasılıyor acıyla beraber neden böyle hiç anlamadm