Seyda2434 Merhabalar hepinize 6.haftadayız ama sureklı aclık hissim var yemek yiyorum yrrım saat sonra hıc yeöeöıs gıbı açım benim gıbı olm anne adayları varmı siz nasıl onleyebıldınız?
Neslihanbew Seyda2434 geçiyor canım zamanla ben yaşadım çok kötüydü ne kadar yersem miğdem deli gibi kazınıyordu resmen acı çekiyordu çok şükür tamamen geçmedi ama azaldı baya 10 haftalığım bu arada ☺️ Korkutmak istemem ama biley daha eklim ilk hamileliğimde doğuma kadar sürdü ☺️
Maeulle Seyda2434 hamile değilim ama bu günlerde bende o sıkıntı çekiyorum 1 haftadır yiyorum yiyorum doymuyorum adetime 4 gün kaldı acaba ondan mı diyorum 😂😂😂
AybukeA Ben de var hala o biraz, 6 7 haftalikken hem acıkıyordum hem midem bulaniyordu, simdi 15. Hafta bulanti gitti ama hala acikiyorum 😅😅 meyve ve yoğurtla bastırmaya calisiyorum cok kilo almamak icin
Seyda2434 Neslihanbew ilk hamileliğim benim dikkat etmeyerek beslendım hep belkide o yuzden saglıklı beslenecegım bundan sonra
Neslihanbew Seyda2434 hamur işleri kızartmalarda o hissi veriyormuş canım araştırdığımda karşına çıkmıştık ben şimdi elimin altına sağlıklı kuruyemişler aldım baktım his geliyor hemen onlardan ağzıma atıyorum yoksa hem önüne geçemiyoruz hemse dediğin gibi sağlıksız oluyor
Maeulle Seyda2434 o kadar çok negatif gördüm ki hiç ümidim yok 😂😂😂 saldım çayıra mevlam gayıra misali geçen ay dan beri kendimi saldım Allah bilir ne zaman diye kafaya bile takmıyorum 😂😂😂
Seyda2434 Maeulle ben 2 kez negatif gordum canım aderınden 10 gun gectıkten sonra bir kan testi ver istersen..
NilayRuya Seyda2434 ben ilk haftalar tiksintim yüzünden yiyemiyordum şimdi 21.haftamdayim iştahım çok açıldı durduramıyorum kendimi😁
Cemrece Seyda2434 Bu ben 😅😅 Sukur rahatladim 18.haftaya geldim. Canim yapicagin tek sey şu sık sık ve az az yemen gun de 6 ogun falan ye ara ogunler yap findik ye mutlaka muzla birlikte sut ic cevizle birlikte ayran ic ayarla kendine gore
Seyda2434 Cemrece tek degılmısım sevindim 😄 ay aileme sordum kimse yasamamıs bunu burası aklıma geldi sonra 😄 eşim cok yediriyor 2 cansın sunu da ye bunu da ye artık saglıklı beslenıcem 😄