Elimsl Bende Medical park Ali Özcan ‘a gidiyorum çok memnunum çok ilgili bir doktor tavsiye ederim kızlar.
Ciciannem27 Kiymtaysenur sigorta lı mı sigortasız mı? bnmki sigortasız annelik hakkından yararalanıyorum
Hulyaa12-- Mothersgirl 20+3 haftadayiz deva hastanesi sezen hnim gidiyorum gayet memnunum foktorum sağlıcakla kucama alırsam yavrumu inşallah
zeynepbalci Ayse-2 memnun musunuz? Doğum yaptınız mı ? Hastane nasıl temiz mi kalabalık mı ? Randevu nasıl alıyorsunuz?
Ayse-2 zeynepbalci şükran hanima geçtim ben. Sahin bey berbat bir doktor allah muhtac etmesin ona . Hastaneyi arayinca randevu veriyorlar temiz bir hastane memnunum ben inşallah böyle devam eder suan 22. Haftadayiz 😇