Birminiginannesi bende vajinal enfeksiyonla mantar vardı hamile olabilirim ilaç yazıyosunuz ama dedim abartmıyorum 1 torba ilaç yazdı sadece fitilleri kullandım hapları kullanmadım iyiki de kullanmamışım hamilelikte kullanılan ilaç değilmiş sonrasında muayeneye de gittim hızlı hızlı muayene etti bişey sordum cevap alamadım vatsaptan ulaşamadım kanamam olduğu zaman