htclrsyvz 40+5 günlük olduk ama hala ne sancı ne ağrı hiçbir şey yok. Benim gibi bu durumu yaşayanınız var mı? Doktorunuz ne önerdi? #ocakanneleri #gebelik
Zngn0435 htclrsyvz Ben de 40+5 im. Yarın hastaneye yatışım olacak. Muayeneden sonra suni sancı verilecek ya da sezaryene alınacağım. Doktorum eğer çatı müsaitse ve açılmaya uygunsa suni vereceğim dedi aksi halde bola seni hırpalamış olurum dedi. Yarın kavuşuyoruz çok şükür bebeğimle😊
EdanurZ Elifhusna Betl4201 bende yarın gidicektim normalde eşim izin alamadı Pazartesi ye kaldı galiba bakalım doktor ne der🤭
Betl4201 Bende 38 hafta oldum bugün nst ye de girdik ama gayet sakin bizim bebek gelmeye niyeti yok sanırım 👶🏻 😀
htclrsyvz Sizinkiler yine iyiymiş😂 Ben 9 ay 10 günlük gecikmeyi de geçtim😂😂 Doktorum yarın bakacak ya suni sancıyla normal doğum deneyecek ya da Pazartesi’ye bırakacak🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Ysmncylncpc htclrsyvz açılman yok mu canım. Bende 39+2 yim. Perşembe almam gerekiyor dedi. Suni vercem önce sende istersen tabi dedi. Allah yardımcımız olsun
htclrsyvz Zngn0435 daha önceden çatı muayenesi oldunuz mu? Allah yardımcınız olsun inşallah sağ salim kendiliğinden gelir bebişiniz😍
Seyma05 Zngn0435 daha önce çatı muayenesi yapmış mıydı? Ben 38 haftalığım ama çatı muayenesi yapmadı. 2 haftaya kadar gelmezse doğum için tekrar konuşuruz dedi. normal isteyen herkese yapılıyor sanırım okuduğum kadarıyla, doktora mı bağlı anlamadım
Zngn0435 htclrsyvz amin inşallah hepimizinki sağlıkla kolaylıkla gelir😊🙏 Daha önce çatı muayenesi olmadım doktorum Doğum başlayınca yapıyormuş.
htclrsyvz Astadavistabeybi Allah yardımcınız olsun inşallah sağ salim ağrısız sancısız kolay doğum gerçekleştirirsiniz
Leylayunus htclrsyvz malesef benmde yarın kırk haftam doluyo ama yokkkkk sinirşm bozulmaya başladı iyice
Zngn0435 Seyma05 Bu biraz doktora bağlı sanırım. Benim doktorum yapmadı. Doğumda yapıyormuş duruma göre karar verip doğum şeklini planlıyor.
htclrsyvz Astadavistabeybi Bana da herkes zamanı var daha diyor ama doktorum da 42.haftaya girmek üzeresin bu kadar beklemek iyi değil diyor🤷🏻♀️🤷🏻♀️