Dselda bana sürekli 15 dk da doğum yapan ablam şunu söyledi motive ederdi Sadece acı çekeceğin o an bebeğini kucağına aldıktan sonra hepsi bitiyor için tertemiz oluyor kiloların daha çabuk gidiyor ve sen çok sağlıklı oluyorsun hamileyken doktorm bana dışarda milyonlarca insan var ve onlarn çoğu normal doğumla dünyaya geldi sende yapabilirsin Yeterki inan ve sabırlı ol sonuna kdar diretiyorsn sadece bebeğine odaklan acı zaten geçecek normal de olsan sezaryen de sonrası daha zor bebeğini alıp emziremiyorsn bile Sevemiyorsn tek başına kalkıp kucağıma alamadm ben 2 hafta yatağa bağlı kaldım