Dselda bende çok aşırı korkuyordum hatta Uyuyamiyordm geceleri sonuç korkuma yenik düşüp sezaryen istedm suni sancı ya dayanamadım 9 cm açıklıkla normal doğuma girdm ve Sonrasında Sezaryen oldm hayatmda yaptgm en büyük pişmanlığm bu sadece biraz daha o sanciyi çekip normal doğurabilirdm hiçbir engelim yoktu ama benm hatam ıkınırken kendmi çok.kasmak oldu ebe Çocuğu boğacaksn dediğinde korkudan sezaryen istedm keşke istemeseydm şuan kızım 9 aylık 19 haftalık da hamileym o kadar zor ki o sezaryen sonrası ayağa kalkamamak yürüyememek ölüm gibi bir şeydi benm için içimden birşeyler kopuyordu sanki Keşke sende normal doğum yapanların dinleyip kendini Motive etsen inan daha doğal ve çok mucize birşey