senaack Herkes ne güzel diyor ama bencede güzel hiç kilo almadım doktoruma sordum bebeğin gelişimi güzel kilosu güzel sorun yok dedi sizce normal mi hiç kg almadım 😭😳
Melisas senaack doktor öyle dediyse öyledir genlerinize şükredin bence:) kilo verme derdiniz olmayacak ve bu aynı zamanda düzenli beslendiğinizin de göstergesi de olabilir. Dediğim gibi bunlar sadece yorumumuz. Sonuçta önemli olan doktorun dediği. Kaç kiloydunuz?
Bahardali Çok saçma göğüsler şişiyor bir kere, plesantanın bir ağırlığı var. Rahim büyüyor… Ödem oluyor. Hiç almasan bile bebek en az 2 kilo… E sıvısı da var…. Umarım sorun yoktur
Selinaymurat Bahardali dediğiniz gibi olması gerekir ama bende 27+3 haftalık gebeyim bende 6 kilo verdim ve hiç hala alamadım yani bebek iyi diyor doktor ama herkes neden almıyorsun işte alsana böyle olmaz diyorlar felan ama bilemedim
Urazim_0606 Sen en azından kilo almamışsın 😂 ben mide bulantıları ve kusmalardan dolayı toplamda 14 kilo kaybettim ve 32. Haftadayım mide bulantım hala devam henüz verdiğim kilonun 7 sini geri alabildim. Ama bebişin kilosu gayet iyi dedi en son gittiğimizde.
yenianne140920 Gerçekten çok şaşırdım yani maşallah dim ne dim benim kilomun yarını göğüslerim aldı zaten ayaklarım ellerim şiş ödem 🙈 göbek maşallah çok tatlı sizde nasıl hiç olmamış ilginç 😂 mide bulantınız kusmanız mı devam ediyor
Mengihilal senaack dikkatli olun böyle olan iki yakınım var doğuma kadar 3-4 kilo zor bela alıp sonradan doğumdan sonra acayip kilo alan.