Ben tam bir tiryakiyim diyebilirim günde 1 yada 1bucuk paket içiyordum hamile kalınca bırakamadım:( doktorum en fazla 5 taneye karar izin verdi bazen 6 oluyordu doğum yapalı bugün tam 10gun oldu Allah’a şükür bı sıkıntı olmadı birakabiliyorsan bırak bırakamıyorsanda doktoruna danış bence o sana yol gosterecektir…