Maeulle Sigara içtiğin için hamile kalamazsın diye net birşey söylemek mantıksız ama tabi ki sigara vücudunda birçok hücrene zarar verdiği gibi doğurganlığın için gerekli hormanlarını da öldürüyor diye biliyorum. Yani başlı başına ve her bir zerrene zararlı olduğu tüm cihanda bilinen bir zehir sonuçta. Ama direkt ondan çocuğun olmaz diye de birşey yoktur bence. Aman hamile kalırsan lütfen sigara hiç ama hiç içme bir tanıdığım hamileliği süresince sürekli içti çocuğu şimdi 4 yaşında doğduğundan beri hastanelerdeler ameliyatlar falan ve çok etkili hamileyken gerçekten lütfen öyle birşey yapma emi 🤗