ardemir1990 Bu durum için kesinlikle doktor kontrolü vs gerekiyor ona göre ilerlemek en sağlıklısı, mesela bende de prolaktin yüksekliği vardı minimal düzeyde, doktorun verdiği tedaviyi uyguladım. Bir de arı sütü bal polen propolis hapı var Eczaneden aldım, onu düzenli kulllandım. Yürüyüş yaparak vücuduma daha fazla kan pompalanmasına destek oldum. Sağlıklı beslenmeye dikkat ettim .