Kızlar ben suan 19.haftadayım 5.haftamda kanamam olmustu ve doktorum bana progestan verdi fitil olarak alabilirsin dedi çünkü içtiğimde çok midem bulanıyordu ama ben fitil olarak alamadım ağızdan aldım bir gün gece başım dönüp yataktan bile kalkamıyordum yürüyemedim bile bildiğiniz etrafımda dönüyordu sagıma soluma dönemedim çok şükür kanamam geçti şimdi o ilacı da bir süre zaman bıraktım başka doktora gittim iğne verdi her gün vurulmamı istedi ve hala baş dönmelerim var bildiğiniz araba gibi gidiyorum baş dönme hissi ve yürürken kendimi ya sağa yada sola çekiyorum ve geçmiş degil sizde nasıl