Merhabalar, bugün benim de vardı 38 haftalık hamileyim kendimi kastığım için doktor bakamadı sonrasında kendime çok kızdım. Çünkü normal doğum istiyorum ve bu korkuyu aşmam lazım, doktor ilk muayene olduğu için normal tam bakamadım ama açılmada yoktu zaten gibi bişey söyledi. Seni korkutmak istemiyorum doğumdan, ya haftaya ya da doğum başladığında bakarız dedi. Ne önerirsiniz? Bugün muayeneden gelip böyle bir post bende açmak isterdim ama malesef kendimi kastım. Psikolojik olarak hazır hissettiğim halde yapamamak sonrasında beni baya üzdü. Umarım haftaya daha iyi hisseder ve muayenenin gerçekleşmesine izin verebilirim.