Kızlar, bu konuda çok fazla bilgi kirliliği olduğunu bugünkü çatı muayenemde anladım. 10sn sürmedi. Asla acımadı. İşin sırrı kendini buna hazırlamakta ve rahat bırakmakta. Kişi kendini kasarsa iğne bile girmez vücuduna. O yüzden olumsuz, negatif yorumlara kendinizi kapatın. Bu kızım/oğlum için önemli. Bu muayeneyi olmam lazım, düşüncesiyle hareket ederseniz çok kolay geçecektir. 🤗