Zalina yaa sizi çok iyi anlıyorum biz de çok bekledik insan doğana kadar inanamıyor gerçekten hep bir şey olacakmış gibi hissediyor 😔 Rabbim bir daha yaşatmasın🤲🏻 yavrunuzu hayırlısıyla, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah dualarım sizle 🤲🏻