Ebru555 kizlar bende 32hafdaya girdim dün kontrole gitdim bebeğe bakdik doktorum herşey yolunda dedi herşey iyidi hastaneden çykdikdan sonra bebegim sürekli kendidi topluyor kasiyor sanki çikacakmiş gibi baski var sanci gelip gitdi eve geldim her yerim agridi mide bulantisi baş dönmesi vs evde bacaklarimi açarak yürüyorum altima çok baski yapiyor sol taraf belimde dünden veri canci var gelip gidiyor gelip gidiyor bebegimde çok sarsiyor göbeğimi şidetli agrilarim var sizce kordugumu acaba erken doğum belirtilerimi yoksa 🤦🏼♀️Daha hazirlik bile yapmadik hiç birşeyde almadik 😔