Ketenn Basak0503 benim doktorum yapmıştı her doktor yapmıyor diye biliyorum canım normal doğuma müsait misin diye bakıyor alttan bazı hastanelerde ebeler bakıyomuş😇
_Nur_ Oyamom yok canim 2 gun onceydi zaten cati muayenem. 37. Haftamdaydim nişanim geldi diye korktum ama su anlik bi sey yok
Oyamom babyackgz Sağlıkla kavuşuruz inşallah bebeklerimize canım Rabbim yardımcımız olsun kolayca bi doğum geçirir herkes inşallah