Oyamom Bugün çatı muayenem var bakalım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah hepimizin kızlar 🙏
haziranin25i Oyamom endişe etmeyin kendinizi rahat bırakın 🤗 benim koltuğa yatmam ile kalkmam bir oldu 🤭
_Nur_ Oyamom doktordan doktora farkediyor, bende hic kasmadim ama doktor o kadar zorladiki karnima sanci saplandi ve kan geldi. Ertesi gün de nişanım geldi.
babyackgz Oyamom bende bugün oldum ama kötü geçti ilk başta izin vermedim istemsizce kendimi kastım sonra da canım acıdı 🥺 aksine çatım da müsaitmiş doktorum kolay bir doğumun olur dedi ama ben çok korkuyorum muayene yüzünden
Ketenn gamzelim2234 kolay bişey stres yapma sakın derin nefes al zaten çok kısa sürüyor doktor bi jel sürüyor hissetmiyosun bile 😇
Oyamom gamzelim2234 Bende şuan için pek yok ama doktorun yanında nasıl olur bilmiyorum inşallah hakkımızda hayırlısı olsun
ilknr_ylmz94 Ben salı günü oldum hiç de anlatıldığı kadar zor değil kasmayınca çok hissetmiyon ebe bebeğin kafasına kadar dokundu çok acımadı
Basak0503 Ketenn Çatı muayenesi nasıl oluyor doktor mu ebe mi yapıyor. Yanı doktor erkekse o mu muayene ediyor
Ketenn Basak0503 benim doktorum yapmıştı her doktor yapmıyor diye biliyorum canım normal doğuma müsait misin diye bakıyor alttan bazı hastanelerde ebeler bakıyomuş😇
Oyamom haziranin25i Evet gerçekten kasacak hiç bi şey yokmuş 2-3 saniye anca sürdü hiç bi şey anlad8m desem yeridir 😊
haziranin25i Oyamom aynen öyle burda yazılanları okuyunca ben baya endişe etmiştim ve o gün hiç uyuyamadım ama hiç öyle değilmiş
Oyamom _Nur_ yeni eve geldim bende canım o anda bi şey hissetmedim ama banyoya girdiğimde lekelenme vardı bende de şuan nasılsın peki doğum yaptın mı
_Nur_ Oyamom yok canim 2 gun onceydi zaten cati muayenem. 37. Haftamdaydim nişanim geldi diye korktum ama su anlik bi sey yok
Oyamom babyackgz Sağlıkla kavuşuruz inşallah bebeklerimize canım Rabbim yardımcımız olsun kolayca bi doğum geçirir herkes inşallah