Merhaba anneler,
Gebelikte preeklampsi diye bir gebelik zehirlenmesi durumu varmış. Ben 26 haftayım ancak bu güne kadar hicbir doktor bunun kontrolünü bana yapmadı. Ne tansiyon ölçüldü ne idrar verildi. Sadece 2li tarama ve detaylı usg yapıldı bebek için. Ancak benim için bi kontrol yok. Bunu doktor mi demeli ? Belirti göstermeden doktorlar en baştan kontrol etmesi gerekmez mi? Gerçekten çok sinirleniyorum . Ihmal edilen bir durumdaysam doktor değiştireceğim. Preeklampsi yaşayan var mı nasıl çıktı ortaya? Belirtisi olmadan doktor tansiyon ölçün falan demiş mıydı?