Canim ben doktora 10 aylık hormon sonuçlarını göstermiştim, sorun yok demişti. Belki doktor gerek görmez senin elindekileri yeterli görür. 1 sene olduğu için de rahim filmi istiyoruz demişti. Amh ve Rahim filmi istemişti. Bir de o ay femara kullandırdı bende polikistik oldugu için. Cok sukur gebe kaldim 🤍