Ben bundan 9 ay once doktora gıttım hormon testı herseyın yolunda oldugunu soyledıler 3 ay dene olmazsa gebelık hsg cekelım dedı doktor. Ama bızım o şehırden tasınıp baska ile yerlesmemız gerektı. Ve bu sürede gebelık olmadı. ben tekrar doktora gıtmek ıstıyorum hsg çektırmek için. Sızce işk once hormon testı mı yaptırmalıyım yoksa hsg için direk gıtsem çekerler mı? .. ilçede oturuyorum her zamn sık sık ile gıtme şansım olmuyo? Burada doktora ılk gıdecegım için benden hormon testı ıster mı? Kafamda deli sorular işin içinden cıkamıyorum😔