Ces Ysmnbebek 13 hafta nedir allah askına bırakın bu işleri ya sanki biz hiç hamile olmadık. sonra diğer anneler ben neden hissetmedim diye üzülüyor yok canım 1 haftalık hissettin kaç gram ki neyini hissedeceksin
Ysmnbebek Ces bizde hamile olduk ve hissettik canım. Kardeşim de 27. Haftasında hissetmeye başladı. Neden hislerimizi laf ediyon ki🙄
Nuray23 Ysmnbebek doktorlara gore normal degil sizce normal oylemi.. 😂😂 o zaman doktora gitmeyin sormayin hic bisey hislerinize gore devam..
Ysmnbebek Nuray23 konuyu farklı yönlere çekmek bir alışkanlık heralde🤣 Tıp hala gelişmeye devam ediyor ama insan esrefi mahluk ve tıppın onaylayacagi daha Cook şey olacak😊
Ebrar3435 16+3de hissetim yani dün akşam hafif kipirtilar belkide bagirsaklardandir bilmiyorum ama güzel histi eğer bebisimse🙏😀😍
Ysmnbebek Habibe02 tam göbeğin altında rahmin olduğu bölümde. Zaten o vakitlerde rahim çok yer değiştirmiyor. Minik minik kipirdamalar, guruldamadan biraz daha kibar. Zaten bağırsaklar daha yukarıda kalıyor göbek hizası gibi😊
Deniz95 Hafta da hissettiğimi düşünüyorum. Çünkü öncesinde yoktu ve her an olan bir şey değil bağırsak hareketi olanları anlayabiliyorum. Benim hissettiğim göbek deliği çevresinde alt taraflarında gıdıklanma doktorum sinek gezer gibi hissediyorSan odur dedi tam olarak öyle hissediyorum hissettiğim zamanlar. Pıt pıt yok ama daha.