esraizmirli Nida_Y bnde 65e aldım 2 adet indirimdeydi ☺️ Ama yorumları çok güzel bips e kötü yorum yapanda var aventte denk gelmedim pek
Ayssmom Nida_Y aynen görümceme emziği gösterdim beni saatler sonra aramış diyo ucuz bişe al 38e avent bulmuş görümcem sende ondan al dedim istemiyorum bitanecik bebeğim var az bile 😄 sanane yani istersem 100 tllik alırım istersem 10tlye bebe benim bebe
Sbnm06 @Alara005 emzigi alip almayacagini bilmeden ilk aldigim seylerden bir tanesi oldu:) oglumun emzigide mi olmasinn 2 sene bekledim ben onu dedim aventin emziginden aldim bende ama teklisinden aldim indirimde 45 tl ydi
Esmakucuk Brn avent freeflow 2 li emziği Mersin’de bir mağazadan 40 tl ye aldım çok da abartılı bi fiyat değil bence, elhamdulillah bebeğim tuttu çok çok memnunum, şimdi 2 numaraya geçtm secerek kullanıyoruz ☺️