archmom ipkk22 benim kızım 17. Haftasında 230 gr ve 18 cmdi . Gelişimin ileride oldugunu ama bunun bir sorun asla olmadıgını söyledi . Haftaya persembe detaylı var 22. Haftam olacak ne olmuş göreceğim 🙏🏻
Meryemkale ipkk22 200 gram 16 cm di haftaya detaylı var 22 haftalık olucaz bakalım hayırlısı inşallah 🧿🥰
aysutemiz ben 20+3 günlüğün 480 gr dedi ama 19+4 le uyumlu dedi nasıl oluyor anladım ama gramı iyi niye öyle dedi sizce
ipkk22 aysutemiz bilmıyorum canım benım 17 haftada 210 gramdı doktorum gelısımı cok ıyı haftasına göre dedı
ipkk22 Meryemkale benımde 210 gramdı canım 17 haftada doktorum haftasına göre normal kılosu gelişimi cok ıyı dedı ama burda okuyorum 100 kusur gramda bazılarının bızımkılerın cok mu dıye dusundum
ufuknihal Normal olması gereken 150 diyor bizim birazcık büyük bebişler boyuda 13-14 cm normal diyor bence yok doktor öyle dedi 😊
ipkk22 ufuknihal sorun olmaz canım insallh haftasına göre büyük oluyor yanı bızımkıler doktor ıyı dedı ama aklıma takıldı canım
busraerdalll ipkk22 normal dedi canım benimde kol ve bacak kemik uzunluğu bir hafta önden gidiyor boyu uzun olcak diyor 😊
ipkk22 busraerdalll aman sağlıklı olsunlarda uzun olsunlar yeter kı canım😊benım 210 gram dedı 17 haftada gıttım doktora gelişimi cok ıyı haftasına gore de ıyı dedı bakalım artık 3 hafta sonra detaylıya gırıcem🤗