Bana kum torbası koydular oda 1 saat falan kaldı kanamayı kontrol edip aldılar onuda tabi koydukları gibi tutmadım ben onu devamlı yerini biraz aşağı biraz yukari yaparak değiştirdim rahatsiz ediciydi tabi ki ameliyat yerimin ustunde 😀 sinrada bir kere bastırdılar ama pek aci hissetmedim tabiki acidida ama bagircak kadar değil di