3 gün önce spinal sezeryanla doğum yaptım bende ameliyat anında hiçbir şekilde acı hissi olmuyor sadece çekiştirmeleri dokunuşları hissediyorsun benim biraz midem bulandı seruma hemen iğne koydular geçti o anda bünyeden kaynaklı sanırım canım ama ben yürürken çok zorluk çekiyorum dikişlerim acıyor inşAllah senin öyle olmaz ve evet en zoru gerçekten gelip karnına bastırmaları oluyor ben artık öldürün beni diye bağırmıştım 😁🙈 bir daha da bastırmadılar sonra