Hemen hemen aynı haftada kaybettim.kalp atışı var fakat zayıf dedi doktor.ve direkt yüzüme bu hafta kalbi durur şu gün gel alalım dedi.gittiğimde de durmuştu gerçekten.sağlıksız gebelik ilk gebeliklerde olur genelde seninle hiçbir alakası yok dedi doktor.ama alındıktan sonra çocuk fikrinden soğumuştum kötü bi tecrübeydi.5 ay bekledim bilerek sonrasında oldu şimdi gayet sağlıklı bi gebeliğim var.Herşeyin bi zamanı varmış demek ki diğeri daha sağlıklı olacak merak etme 🌸