_Hande_ Canım seni tanımıyorum ama aynı bende oyle yasadım. Benım ilk gebelıgımde bebegımın kalp ataları gelısmemısti. Kalp atıslarını heyecanla dinlemeye giderken bununla karsılastık. Ogun hic hesapta yokken kürtaj oldum. 1 sene gectı ustunden eşim varikosel ameliyatı falan oldu. Ben desen cocuk gördukçe aglayan yıkık cok cok acı gunler yasadım hep agladım. İnsanların hamılelıklerı acı veriyordu bana sonra 1 yıl gectı. Psikolojik olarak toparlandık. Eşinde ıyılestı. 2 ay deneme uzerıne hamile kaldım. Sımdı 3 ay olacak hamileyım. Bak sana demek istedigim bu zorlu evet acılı bir surec. Ama inan ki bu bir Allahın imtihanı. Asla isyan etme. Asla kendını yoracak kadar ağlama oda isyana girer. Sabret. Allah aldıysa en iyisini en saglıklısını verecektir inşallah. Evet bunu unutmayacaksın ama acısı sımdıkı gibi olmayacak. Sana bunu soyleyebılırım. Rabbım yardımcın olsun en hayırlı zamanda en hayırlısını nasip etsin sana canım benım. Bende yasadım oyuzden boyle ıcımi dökmek yalnız olmadığını bil istedim. 🙏🌺