pptya01 Kesinlikle hasta bezi ben gidip 1 paket daha aldırmıştım depend çok kanamam vardı hiç taşmıyo. Ama canped kullanan var mı acaba
Dr0607 Beyzan bizde oğlumla takım giyinicez 😂😂 bende şokta buldum aldım oradaki bayan dependle aynı hatta sleppy daha çok satılıyor deyince onu aldım inş pişman olmam
Beyzan Dr0607 bence pişman olmazsınız doğuma var ama ben de evimin yanındaki şok markete bakayımm . Şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar olsun inşallah 😍
Meloss37 Hulya340 kuzum ben hem lohusa pedi hemde depent almıştım depenti hastanede taktım 2 3 tane gerisi kaldı öylece sonra lohusa pedi 2 paket bitirdim babymenin
Minikkedi Hulya340 cnm ben depend almıştım. Sezeryan oldum. Dikişlerimi çok acıttı. Ve giymekte çok zorlandım. Bu defa ki doğumda hasta bezi Ve lohusa pedi kullanmayı düşünüyorum