Ben e depend kullandım Sezaryen oldum kananam da çoktu 1 paketi koydum çantaya bedenime göre almışım demek sıkmadı beni hiç dikisimi acitmadi ben hep gebecelikle durdum içine de kilot gibi depend giyince rahat oldu. Bu arada depend diyoruz ama başka markalarda da var ayni ürün