Sedaaab benim de 36+4te 2500dü. Ama doktorum herhangi bişey demedi sadece birazcık zayıf dedi. Endişe edilecek bir durum yok canım🥰 ben daha önceleri zayıf diyor diye çok kafama takıyordum, ağlamalar neler neler. Sağlıkları iyi olsun sütümüzle besleriz inşallah 🥰