Nergizklcc evet canım 37+6 ama doktoruma göre 38 oldum bugün 😊 ya çatı muayenesi hk burda çok post okudum hazırlıklı gittim kasmam diye çatıya zar zor çıktım korkuyordum da acırmı diye tam çıktım biraz aşağı in demesiyle ebenin çok özür dilerim elşni atması ile benim canımın acıması bi oldu 5 sn sürdü sürmedi artık dur dedim oyüzden cm öğrenemedim ama çatın müsait norml doğum için dedi salı günü nst tekrar gidicem bakalım 15 gün içinde bebeğimdüpriz yapıp gelmezse :)