Bende de aynı durum var sanki çakmak tutuyolar mideme öyle bir acı geceleri mide suyum agzima gelir uykudan uyanırdim sürekli rennie tablet cigniyordum oda artık fayda etmemeye başladı lansor içmeye.basladim sabahları aç karna rennie ye gerek bile kalmadı çok rahatlattı ister ücretli ister sağlık ocağında yazdırıp alabilirsin