Deletedmom71 3. Aydı sanırım gebeliğimin şubat ayı olması lazım bir akşam kavun geldi gözümün önüne ne alaka dedim sonra iki gece üst üste rüyamda gördüm yediğimi anneme anlattım aşermişin sen dedi, özdilek markette vardı zaten aldık sonra görmedim rüyamda bir daha ama öyle ayyy canım şunu çekiyor diye olmıcak zamanda bir isteğim olmadı. Normal zamanda olduğu gibi her insan hani bazen canım şunu çekti der öyle oluyor.