Sağlık ocaklarında yapılıyor bu aşı genelde, yarın 32. Haftama giriyorum. Bu 32 hafta içinde iki kez tetanoz aşısı vuruldum. Ağır bi aşı olduğundan dolayı kolumda ağrı oldu bi kaç gün, bazılarında hiç ağrı olmuyormuş 😌 Doktorum aşı vaktini söyledi onun da tavsiyesi üzerine aşı oldum 👍🏻 Yan etki şuana kadar görmedim çok şükür