Derya63 Hamişler kimler 6 haftalık hamile hadi toplanalım neler şu erken vakitte nasıl davranmamız lazım neler yememiz lazım tartışalım
Fv3 Derya63 ben 5 haftalığım daha bugün 300 çıktı değerim 😄 şimdiden yer fıstığı fındık ceviz depoladım eve her gün yemeye çalışacağım. Günde 1 tane maden suyu içmeyi günde 2 haşlanmış yumurta yemeyi düşünüyorum. Mide bulantıları başlamadan kendinize bakın diyorlar genelde 😄
Yagmurr277 Derya63 5+0 da gitmiştim ilk randevuma 750 hcg ile 20 gün sonra gel dedi haftaya salı randevum var 7+1 oluyorum dünden beri berbat bulantılarım başladı kasık ve bel ağrım vardı zaten aşırı uyku hali bide. şu an tek stresim kalp atışını bi an evvel duymak🤗🤗🤗
Busraa-29 Derya63 bende 6+ 5 günlük hamileyim ama hiç bir belirtim yok ilk haftalarda sadece biraz belim ve kasıklarım ağrıyordu şimdi ise hiç bir belirti yok bu durumu yaşan oldumu çok tedirgin oluyorum yaa belirtim olmadığı için kötü birşey mi olucak diye endişe ediyorum 🤷♀️🤷♀️
Derya63 Fv3 bende öyle ama yumurta yiyemiyorum kokusunu geçtim kendisini bile görünce migdem bulanio 😂
Btllef İkiz oğullarım var 4 buçuk yaşında 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim💕 şu an 5+6 yız mide bulantısı ve ağrısı, halsizlik var. 5+3 iken hcg 660 tı. Pazartesi günü gidip görmeyi umuyorum.
Dilaraksb18 Yagmurr277 canım bende salı günü gittim 6+3 tüm kalp atışlarını duyabildim inşallah sende bir an önce duyar ve rahatlarsın 🤗
Byznrgk Biz de 6+5 iz ilk aylarda maydanoz ve fıstık tüketmemem gerektiğini duymuştum yemiyorum o yüzden. Badem ceviz her gün bir kase el yapımı yoğurt bir haşlanmış yumurta mutlaka tüketiyorum elimden geldiğince kilo almamaya çalışıyorum bu aylar almamamız gereken zamanlar çünkü. :)
Esmayy388 Byznrgk canım ev sütü ne kadar kaynarsa kaynasın bakteri bulunduruyor içinde marketten alınan pazstorize edilmiş yoğurt tüket dedi doktorum bana yine bi araştır bence sen de
iremgun Esmayy388 bana da evdekini kaynat tüket dedi🤷♀️ her doktor farklı bir bakış açısına sahip demek. Siz kaç haftalıksınız 😊
Byznrgk Esmayy388 uyarın için teşekkür ederim :) direkt olarak doğal süt tüketmek değil de en azından yoğurt yapıp yemek doğru olan diye biliyorum ama yine de araştıracağım
Mervenzeee Esmayy388 marketten alınan yoğurtların ne kadar zararlı olduğu malum nasıl tavsiye etti acaba bazı doktorlar bazen çok garip 😳
Mavikus777 5+5 im protein ağırlıklı besleniyorum. Çay kahveyi zor olsada çıkardım hayatımdan hergün 1 bardak kefir içmeye çalışıyorum ama çok da kasmıyorum.
Esmayy388 iremgun canım benimde uygulamada 4+6 görünüyor ama dün keseyi görmeye gittik ultrasonda 5+3 çıktı
iremgun Esmayy388 ay ne güzel demek sizin de 4 gün önden gidiyor. Benim de öyle ultrasonda önde çıkıyor😊🤲sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Esmayy388 Mucize_anne32 yok haftaya cumartesi kalp atışını duyarız inşALLAH dedi doktorumuz sağlıka hayırla duyalım ve öylede devam etsin ALLAH isteyen herkese nasip etsin
Mucize_anne32 Bende bugün 5+3 oldum bulantım var halsizlik varr dün doktora gittim kesemizi gördük gayet iyi dedi bir ara Kasık ve bel ağrım fazla olmuştu ultrasyonda da kese dışı bir kanama gördü ilaç verdi haftaya da gell bebeğimizi girelim dedi endise korku heyecan birbirine girdi en çok daa hamile kalıp güle oynaya hamilelik geçirenlere ozenmisimdir benim hep korku endişe stres kafamda kuruyorum herşeyi 😏
Tbabysmom Mucize_anne32 herkesin oyle genelde merak etme. Benim ilk hamileligimde oyleydi bu da oyle. İnsan endiselenmeden duramiyor. Bende de kese arkasinda kanama alani gozuktu keseyi gormeye gittigimde. Simdi kuculmus ama yinede dikkat et dedi doktorum. Bakalim haftaya kalp atisi dinlicez insallah. Kalp atisi var gördük ama dinleyemedik kucuk diye
Mucize_anne32 Esmayy388 amin canım banada öyle dedi haftaya duyarız diye benim ama kese dışında bir kanama gozukmus doktorum anlatırken normal gibiydi sanki sıradan dinlenmek yada su yasak dediğiniz bişey varmı dedim ykk dedi nete girdim biraz araştırdım korku sardı acikcasi ins haftaya kadar kafamda kurmadan giderim doktoruma sağ salimm
Esmayy388 Mucize_anne32 progestan vermedi mi canım benim bir düşüğüm olduğu için önlem amaçlı 12 haftaya kadar progestan kullanıyorum fitil olarak
Tbabysmom Mucize_anne32 benimde kese arkasinda kanama var iliskiyi yasakladi dinlen dedi dikkat et dedi.
Mucize_anne32 Esmayy388 hap olarak verdi bana prostegan akşamları yatmadan iç dedii lekelenmem falan hiç yok çok şükür ultrasyonda bir gozukti
Hakikitosunpasa Normalde 6+5 ama geçen hafta ultrasonda 5+5 görünüyordu geç döllenme sanırım keseyi 4 haftalıkken yolk u 5 haftalıkken gördük yarın da kalp atışı icin çağırdı bakalım
Mucize_anne32 Hakikitosunpasa bende dun 6+3 diye gittim bekledim çünkü evde bilerek kalp atışını falan da göreyim diye geç döllenme olmuş 5+2ciktik haftaya gelince görürüz dedii folik asite başlatti
Gmzesi Merhaba 5+6 hamileyim bugün kahverengi bir lekelenmem oldu ve hemen doktoruma gittim progestan hap başladı var mı benim gibi böyle olanlar. Ve bebeğinizin kalp atışlarınızı duydunuz mu , kaçıncı haftada duyuluyor
Mucize_anne32 Gmzesi bende prostegan başladım benimde kese disinda kanama gözüktü stres yaptım bende bebeğide haftaya geldiğinde görürüz dedii
Secilo Gmzesi bugun benimde oldu kahverengi şekilde sabah 7 den bu yana ara ara geliyor kanamam dr kesenin normal olduğunu dedi progestan ignesi vurdu istirahat et dedi bazen nedensiz yere olabilirmiş haftaya da insallah kalp atisiı için gidecez
Tbabysmom Gmzesi benim ilk kizimda oldu progestan kullandim 1.5 ay wc yatak kalkmadim hic baska gecti ve simdi buyudu kizim cok şükür
Mommlifee Gmzesi benimde 6+2 de kahverengi lekelenmeler oldu ertesi gün doktora gittik kalp atışını duyduk çok şükür içini ferah tut progestan başladık ve iğne oldum her ihtimale karşı 🙏🏼