30 haftanın altında olan arkadaşlara sesleniyorum siz boşverin kiloyu çünkü daha önünüzde vakit var az mı çok mu büyük mü normal mi diye endişe etmenize gerek yok çünkü normal size ve vucudunuza bağlı olarak değişkenlik gösteren birşey gelip bu başlıklara yorum yapmayın bence ☺