Semakacan Ellaa normal heralde canım benimde 25+4 dün kontrolde 850 gram dedi kötü olsa söylerler galiba
EbruAsliAzra Ireem20 çok iyi maşallah özellikle yediğiniz bişey varmı acaba erken doğum benim.de bebegin kilo almasi lazim
ErtuKubraTanl Ireem20 öncelikle maşallah 🙂 allahım hepimizi bir nefeste kurtarmayı nasip etsin şeker yüklemesi yaptırmışmıydınız benimde bebişim biraz tombikmişte doktor bebekte şeker olabilir diyip korkuttu beni ben yükleme yaptırmadımda
Tugceince Deletedmom19 gayet normal büyüyor 🙂 benim 20 haftalıkken 330 gramdı . 24 haftalıkken 750 oldu. 27 haftalık olcz 1000 geçmiştir diE tahmin ediyorum doktor normal dedii . Son 3 ay da bi anda gelişiyor diye biliyorum .
Ireem20 EbruAsliAzra Meyve ağırlıklı yediğim için doktor birazcık tombik dedi . Çok aşırı meyve tuketiyorum