Esoo0698 Deteledmom21 Hiç sormadım iştahsızım dedim bebeğin kilosu iyi dedi sende normal kilo almışsın dedi 25 haftalıktım o zaman geçen hafta doktor kontrolünde bebeğin durumu iyi dendi o yüzden artık kafama takmıyorum
NurSema01 Deteledmom21 38+3teyim bende hep kahvaltıyı 12 1 gibi yapıyorum yani ne zaman uyanırsam bu zamana kadar çok şükür bebeğimde hiçbir olumsuzluk olmadı kilosu da gayet iyi