Deteledmom21 ben de aynıyım hatta gece yediğim yemek bebisi tok tutar falan diyorum içimden.22 haftayım ben de kilo aldım,şeker durumunda biraz genetik vs de etki ediyormuş.Zayıf hamilelikte normalmiş kilo alımı,ben de devamlı tatlı tüketen biri olarak tüm korkuları yaşadım çünkü