Fadimehnk kendin bilirsin canım hepsi küçük ama diğerlerine göre molfixin yenidoğan ve 1 numarası daha küçük diğerleri ona göre biraz büyük olduğu için sızdırma falan yapıyor ben 2019 da doğum yaptım molfix o zaman tam ideal bıydu şimdi ikinciye hamileyim yine molfixle devam edeceğim ilk zamanlar