Goktug_duha Ben 40 lı olanını aldım ilk deneyeceğim, bazen her bebeğe her bez olmuyo diyorlar memnun kalırsam pişik filan yapmazsa devamını alcam yoksa başka markaya geçeriz. Hep çok almayın her bebeğin cildi farklı bezden alıyor diyorlar o yüzden. Bir iki gün kullanırım beğenirsek hemen sipariş veririm diye düşünüyorum