Eylul_melek orkide21 öncelikle geçmiş olsun canım. Çok kötü bir hissiyat gerçekten ben şuan 23. Haftadayım iki gün önce yaşadım berbat bişeydi. Zencefil tükettikten sonra sıkıntım geçti inşallah bir daha olmaz
dlnyny orkide21 evet canım karnımda ağrı oluyor bugun yaşadım hatta ama burada çok okudum çoğu anne yaşıyormuş ve kanlı olmadığı sürece bir sıkıntı olmayacağını söylediler belli bir haftadan sonra kabıza da dönebiliyormuş bebeğimize bir zararı olmasında benim için önemli olan o
Bdk Ağrı oluyor maalesef takmıyorum doktor yapacak bi şey yok dedi çünkü sıvı alımı önemli ona dikkat ediyorum
Yumurcakk Canım üşütmemeye çalış ayaklarını sıcak tut bende 14. Haftadayım demir ilacına başladım ama ilk haftalar cok oldum 7. Haftada durdu sımdı gene basladı ve demir ilacıyla berbat oluo ınsan
Melike-2107 orkide21 33.haftama giriyorum en başından beri yaşıyorum hem de günde 4 defa falan, en son kan hapını değiştirdik biraz faydası oldu, magnezyum çok elzem değilse içmememi söylemişti doktorum o da tetikliyormuş
orkide21 Melike-2107 canım ben de en başından beri o zamanlar ilaç falan almıyordum yani ilaçtan değil sen hergün kaç kez çıkıyorsun hep sulu mu oluyor
Gbbc orkide21 Bende hamileliğimin başından beri hep ishalim canım bazıları kabız olur ama ben hep ishal ilaçlardan büyük ihtimal
orkide21 Gbbc Gbbc ilk nasıl öğrendim o günden beri böyleyim o zaman ilaç almıyordum tabi bence ilaçtan değil normal olduğu oluyor mu canım hep mi ishalsin günde kaç kes çıkıyorsun
Ask13 orkide21 ya benimde öyle gebe kalmadan önce psikiyatri ilacı kullaniyodum bağırsakların çok kötü haldeydi şu an da öyle 3 4 kere cikiyorum sıvı şekilde muz da yesem patates de yesem bı faydasi yok 12 haftaligim bu arada
Ask13 orkide21 valla 1 gün iyiysem 1 gün kötüydüm üşüme tutreme mide bulantısı ishal hepsi vardı bende en son çare psikiyatriydi o da halletmisti
Ask13 orkide21 anafranil diye bı ilaç ilk 75 mg sonrada 25 mg düşürmüştü doktorum sonra tüp bebeğe başlayınca bıraktım tabi
Ask13 orkide21 bı de fazla takma beyinle bağırsaklar bir diyolar ben heycablaninca bile hemen bağırsaklara vurar fazla takma gebeliğin tadını çıkar canım çok şükür halimize napalim