dlnyny orkide21 bizde 12 haftalık olucaz en başından beri yaşıyorum hatta konu açmıştım sağolsun yorumlayan arkadaşlar oldu yaşayanlar varmış doktorunuza danıştınız mı siz?
ADamla orkide21 bende de vardı kullandığım folik asit yüzündenmiş değiştirince düzeldi. Ne kullanıyorsunuz?
oglum0603 orkide21 bende ishal olmuştum doktorum ıdrarda ve dışkıda kan gelmediği sürece bişey olmaz korkma demişti
mervemom dlnyny kan ilacına başlayınca onlar kabıza dönüyor. Benim de ilk başlarda öyleydi ama şimdi tam tersi
orkide21 dlnyny normal dddi sürekli sulu sizin de kıvamı sulu mu günde kaç kez tuvalete çıkıyorsun canım
Eski9 Keşke bende ishal olsam ya kabız olmak çok çok zor heleki çatlağı basuru olanlara hayat zindan oluyor 🙁 birşey olmaz korkmayın bol su için beslenmeye dikkat edin
orkide21 Bdk öğrendiğinizden beri mi öyle günde kaç kere çıkıyorsun canım tuvalete hep sulu mu oluyor ?
dlnyny orkide21 evet öyle bazen 3 4 kere oluyor bazen 1 kere sonra hiç olmuyor çok değişik anlam veremiyorum
dlnyny orkide21 çok nadirdir iki haftada bir normaldir belki en son ne zaman hatırlamıyorum bile yeşil elmanında yapabileceğini söyledi bazı arkadaşlar ben çok fazla tüketiyorum
oglum0603 orkide21 evet 5 gün falan sürmüştü geçti. Haşlanmış patates tuketin iyi geliyor ben yedim 2 güne geçirdi
ADamla orkide21 folbiol kullanıyordum ishaldim sürekli doktoruma sordum ağır geldiğini söyledi değiştirince düzeldi yien de bir danışın isterseniz